12 Mayıs 2020 Salı

Yüzleşme


Ülke olarak ne kadar zor zamanlardan geçiyoruz. Bizim çocuklarımızla daha da zor. Bir ayağımız hastanelerde iken uzak kalmak. Bizim yaptırmamız gereken bazı testlerimiz, tahlillerimiz vardı hepsi askıya alındı.

Bazı günlerde sokağa çıkma yasağı uygulanıyor ama ennnn iyi tarafı engellilerin bu yasağı kapsamıyor olması :)

Sokağa çıkma yasağının olduğu günler mümkün olduğunca parklara, bahçelere gidiyoruz sadece bize ait parklar öyle güzel ki sadece biz ve hayvanlar :) Sanki masalın içindeymişsiniz  gibi.

Bu gittiğimiz parklarında birisinde oğlumu oradaki farklı oyuncaklara bindirdik ve çok eğlendik evet evet biz daha çok eğlendik. Sonrasında fark ettim ki  o parka ilk defa gitmedik belki 10 kere gitmişizdir ama o oyuncakları ilk defa deniyorduk bu kadar zevk alacağı bir şeyden mahrum etmiştim oğlumu hemde hiç sorgulamadan çünkü o park her zaman çok kalabalık oluyor. O kalabalık ürkütmüş demek ki beni ve bende bunu benimsemişim. Hala kendime inanmıyorum ben  dışarıdan gelen tepkilere umursamaz davrandığımı üstesinden gelebildiğimi düşünen ben. 
tüh tühleri, vah vahları, bunun nesi varları, hamileyken anlamadınız mıları, doktora götürdünüz müleri, nası oldunları .... Bu ve bunun gibi yüzlercesiyle yüzleşmemek için oğlumu mahrum bırakmışım denememişim bile.

Belkide zevk almaz diye düşündüm, ağlar dedim genede denemedim :(  Taa ki bu zamana kadar bundan sonra denemeyeceğim oyuncak kalmayacak sanırım :)
Tüh tühcüler biraz geri durun çünkü luna parkın açılmasını bekliyoruz şimdi... Ne de olsa ayarımız yok :)





4 yorum:

  1. Tam olarak beni anlatmışsın adeta, benim iki kızım sokağa çıkma yasağından muaf diye sadece mahallede hava almak için çıktığımızda bile özel hissediyorum kendimi ve evlatlarımı.. Özel ve çok daha kıymetli, çok daha güçlü.. �� Heja yı, seni ve minik prensesimi öpüyorum güzel yürekli arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Bazen çocuklar adına karar vermekten vazgeçmek gerek. Onların denemesine izin vereceğiz ki, sevip sevmediklerini anlayalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanda denemeleri için uygun ortam olmuyor. Ya da biz korkuyoruz işte denemeye :(

      Sil