10 Kasım 2013 Pazar

üçgen koltuk, köşe oturağı



Üçgen koltuk , köşe oturağı gibi isimleri var bu koltuğun.  Hani hepimiz yaparız ya bi koltuk köşesine köşe olmasa bile sağına soluna yastıklar sıkıştırarak rahat bir oturma düzeni hazırlarız çocuklarımıza.




 Bu koltukta da aynı mantık var. Biz bunu kendi kurumumuzda gördük görünce zaten ne kadar bize uygun olduğunu düşündüm hemen. 45 Kiloya kadar taşıyabiliyor , yanları yükseliyor, koltuğu yükseliyor, masası yükseliyor, ayrıca masayı öne doğruda ayarlayabiliyorsun uzun süreli bir koltuk yani.

Ama aletin fiyatını söylememe gerek yok eminim zaten kendileri yurt dışında ikamet etmekte :) buraya gelişi kargosu , gümrüğü , hammaliyesi falanı filanı derken en az 4500 e elimizde olacağını hesapladık.  Bizi çok çok aşıyordu.






Kurum sahibimiz Erhan Bey sağolsun ürünü marangozlara falan soralım belki daha uyguna buluruz diyerek koltuğu bize verdi. Eşim araştırmaya başladı ama öyle fiyatlar söylediler ki olan tüm hevesimiz kırıldı zaten çoğu uğraşmak bile istemedi :( 

Sonra birilerini bulduk ve belli bir adet alırsak daha uyguna yapabileceğini söyledi. Adam halden anladı sağolsun...

İlk önce 1 tane yapmalarını daha sonra diğerlerine başlamalarını rica etdik çünkü diğer ailelerde bize güvenip alcaklardı bir problem olsun istemezdik.




Veeeeee koltuğumuzun ilk mahsülü :)) bizimkilere ekstradan tekerlekte yaptırdık ve kabül ediyorum umduğumdan çok çok daha iyi. Koyduğum yerde 10 dakika sabit dursa dediğim oğlum bunda yarım saat bile duruyor. Belkide diyorum uzun süre oturmamasının nedeni vücudunu kontrol ederken çok zorlanmasıdır.

Kollarımızı geriye atamıyoruz, geriye kasılamıyoruz, sağa sola yaptığımız yamulmaları yapamıyoruz. Tam da olması gerektiği pozisyonda tutuyor bizi. Vücudunu kontrol etmek için uğraşmayınca ellerini o kadar güzel kullanıyor ki. Kafasını o kadar iyi kontrol ediyor ki. Bide gene vücudunu kontrol için efor sarfetmedi için koltuğundayken acayip sesler çıkarıyor o böyle değişik değişik sesler çıkarırken onu dinlemek başka odadayken onun sesini duymak ne büyük mutlulukmuş meğer. Allah herkese nasip etsin bu mutluluğu inşallahhh (Amin) 

Keşke diyorum daha önceden bulsaymışız böyle bir şeyi bu hem geç oldu hemde güç oldu :) Ama sonuçları için değdi...

Hala kotamız var eğer siz ve terapistiniz koltuğun sizin içinde uygun olduğunu söylerse jiyanhejaye@gmail.com adresinden iletişim kurabiliriz...


8 yorum:

  1. merhabalar,ürün çok güzelmiş gerçekten.biz ankaraya geldik şehim hanıma muyene olduk vee hatta botox yaptırdık.o kadar çabuk oldu ki;2 günde halledip döndük.iyi ki sizinle tanışmışız ve şehim hocayı bize önermişsiniz.çok çok teşekkürler.
    sandalyenin fotolarıyla bizim mobilyacıya gidip bir şansımı deneyeceğim.belki yapabilir.bir de hejanın ayakları kendi başına desteğe ihtiyaç olmadan durabiliyor herhalde.bizim ki eline bir şey aldığında direk bacaklarını kasıyor.bir de ayak yeri yaptırmam lazım benim.
    neyse çok ama çok teşekkürler.giresundan bir isteğiniz olursa getiririz gelirken nuray ve kerem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaaa :)) çok sevindim botoksunuzun hallolmasına...ben mail atım size :))

      Sil
  2. cok guzel gule gule kullanın. Aslında normal mama sandalyesıne benzıyor yanı demek ıstedıgım mama sandalyesı gıbı yapıp bır kac tane daha extra ozellık eklıcek yapan kısı ya da marka ama ıste cok satamayacagı ve gelır getırmeyecegı ıcın yapmıyorlar sanırım ;( Bu tarz seylerın de hep yurtdısında olup da turkıyeye getırmenın bu kadar pahalı olması da ayrı bır sorun ;( Ins. BU tarz projelere bır sponsor buluna blunabılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef kimse elini taşın altına koymuyor :(

      Sil
  3. merhaba 5 yasında splı oglum için kanguru alıcam ama siz kanguru almıs oldugunuz halde ucgen oturma sandalyeside yaptırmıssınız neden ıhtıyac duydunuz kanguru rahat degilmi yada ucgen sandalye dahamı rahat cok kararsızım off hatta bide easy stand bantam var aklım da .bu arada heja cok tatlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köşe koltuğu daha kullanışlı gerçekten... teşwkkür ederim

      Sil
  4. Bizimde doktorumuz önerdi kaça yaptırabiliriz acaba

    YanıtlaSil
  5. Bizimde doktorumuz önerdi kaça yaptırabiliriz acaba

    YanıtlaSil