18 Mayıs 2020 Pazartesi

Takibe Takip, Like a like :)


Sokağa çıkma yasağı bize yaradı :) 
Eşim maalesef  haftanın 7 günü çalışıyor sokağa çıkma yasakları sayesinde evde kalabiliyor ve bu günlerde her yer bizim :)

Daha önce gitmediğimiz parklara gitmeye çalışıyoruz değişiklik iyidir sonuçta daha sonra nereye gidelim dediğimizde en azından kalabalık olduğu zamanlar da bir bilgimiz olsun istiyoruz.
Uzun bir süre avm lere de gidemeyeceğimize göre parklar daha da önem kazanıyor. 

Hangi parka, nereye gidelim diye internette bakarken çok farklı şeyleri düşünmeniz gerekiyor yolları sandalye ile gitmeye uygun mu en önemlisi bu sanırım. Şu anda kullandığımız tekerlekli sandalyemiz eşek ölüsü gibi ağır çünkü.İterken kollarım kopuyor bazen , bunu dışında eğer bir lokantaya gideceksek girişi uygun mu, wc var mı bunun gibi şartlara bakıyorum. Ama maalesef bununla ilgili hiç bir bilgi yok :(

Bu süreçte ben Heja yla gittiğimiz yerleri paylaşınca sorular gelmeye başladı
Nasıl gittiniz
Engellileri aldılar mı
Alt değişim yeri var mı
Yolları düzgün mü
Girerken sorun yaşadınız mı....

Bunları cevapladıktan sonra ise en harika mesajlar. Bu gün şuraya gittik ve sayenizde harika eğlendik mesajları

Bu doğrultuda bende olmasını istediğim şeyi kendim yapmaya karar verdim :)

İnstagramda @Engelsiz_ankara hesabını açtım :)

Zaten biraz fazla gezenti çocuklara sahibim yapacağım şey bu yerlerde Heja yla ne kadar rahat etiğimizi/etmediğimizi paylaşmak olacak.

Hazır her yerde boşken önceliğimiz tabi ki parklar.

Umarım işinize  yarayacak bir sayfa olur en azından gitmeden önce nelerle karşılaşacağını bilmek bizim gibi aileler için krizlerin önlenmesi demek.

Eeee bundan sonra takibe takip, Like a like :))

https://instagram.com/engelsiz_ankara?igshid=1o5o52aphaahg

2 yorum:

  1. Harika bir yazı olmuş canim sayfayıda hemen takibe alıyorum ve paylaşımları merakla bekliyorum😊

    YanıtlaSil