17 Mart 2014 Pazartesi

Zıbın sorunsalı


Çocuklarımızın kıyafetleri gerçekten büyük bir problem. Geçen bir arkadaşımız İstanbul da bir çalıştaya katılacağı için gruptaki diğer annelere sordu kıyafetle ilgili sorunlarımızı ve gerçektende baya fazlaymış...

Ama bir çok anne kendi kendine çözümler üretmiş.  Biz kendi çözümlerimizi paylaşıyoruz belki başkasınada çözüm olur diye.

Bir arkadaşımız mont giydiremediği için pelerin dikmiş mesela banada çok mantıklı bende şimdiden başlayıp seneye oğlana güzel bir pelerin yapmayı düşünüyorum bööle süpermenli falan :P

Çocuklarımız oturamadığı için kucakta birazcık (?) fazla taşınıyorlar bir yere oturacakları zaman bizim oturtmamız gerekiyor bu yüzdende atlet giydiremiyoruz çünkü sırtları devamlı açılıyor...

Aslında kız çocukları için olan çıtçıtlı zıbınlar baya iş görüyor. 

Bize şimdilik çocuk bölümündeki zıbınlar oluyor... Bide ben böyle bişi yaptım



 yurtdışında ki sitelerde dolaşırken bulmuştum. Bunu zıbının ara kısmını uzatmak için kullanıyorsunuz. Böylece zıbın daha uzun süre kullanılabiliyor

Bir arkadaşımda çocuğun normal tşörtlerinin altına eskiyen zıbınlarının alt kısmını kesip dikmiş. Onu denemedim ama çok mantıklı özellikle yaz aylarında hem zıbın hem t-şört çocuğu fazla terletiyor zıbını tşörtün altına dikersem daha  kullanışlı olur gibi geliyor .

yaptığım zaman hemen resmini koyarım onunda...

Bazen bizim için ufak bir çözüm yolu başkası için büyük bir adım olabiliyor.... Size göre ufak olduğunu düşündüğünüz çözümleriniz varsa beklerim :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder