26 Mart 2014 Çarşamba

oto koltuğu


Ülkemizde bir çok şeyde olduğu gibi engellilerle ilgili hiç oto koltuğu yok. Ama kanunlarında çocukların 5 yaşına kadar oto koltuğunda oturmasını gerektiren madde var... Bu ne yaman çelişki annem :))

Neyse ki biz daha küçüğüz ama ilerisini düşünmek bile insanın sinirlerini yıpratıyor...

Oğlum için koltuk ararken bunu buldum.


Yurt dışında taksiciler için üretilmiş. Çünkü orada olan kanunların uygulanma zorunluluğu var. Bir çocuk binince hemen koltuğa bağlıyorlar gerçekten de bağlanması baya kolay.


Oğlum için alırken fazla istemiştik iyiki de öyle yapmışız çünkü gerçekten çok lazım öyle olunca başka ailelerdende isteyen oldu.

Araba için kullanmayı geçtim böyle sandalyeyede çok rahat bağlanıyor.









Ben pusetimizede taktım. Oğlum kendini öne doğru kastıkça bacak arasındaki aparatı yalama yaptı. oturmak istemediğinde ortasındaki takozu atmak onun için çocuk oyuncağı olmuştu. Ama yerler mi :)) şimdi puseti devirmesi gerek oradan kayabilmesi için.













Buda dünyalar tatlısı Hazel...Oğlumun bana hediyesi olanlardan :))  oyyy yerim bakışlarını tospaaaa

Misafirliğe giderken bile götürüyorlarmış koltukları annesi baya rahat etmiş. Hazelin keyfi belli zaten :P












Bunların dışında dışarıda yemek yerken de süper rahat. 
Tatilde uzun süreli kaldığımız her yerde kullanmayı düşünüyorum ben.  malum oturamadığımız için eğer yanımızda bi aparat yoksa devamlı kucakta ama bu aparat bizi baya rahatlatıyor gibi...

Eğer sizinde işinize yarayacağını düşünüyorsanız jiyanhejaye@gmail.com adresine mail atın fazladan istedim gene ...

Uzun uzun tatile gidelim bari koltuk ne kadar dayanıklı bide orada denemek lazım  :)) sırf koltuk için gerçekten :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder