9 Nisan 2014 Çarşamba

RAM


RAM -Rehberlik Araştırma Merkezi

Daha önce RAM da ki sorunlarımızdan ve rampa olmamasından söz etmiştim. 
http://jiyanhejaye13.blogspot.com.tr/2013/04/ram-rehberlik-arastrma-merkezi.html

O günden sonra Çankaya Belediyesine ve Milli Eğitim bakanlığına tweet atdım ilk önce. ki o zamanlar tweeter kapanmamıştı :)) Daha sonra Çankaya belediyesindeki engelliler masasını ve büyükşehir belediyesindeki mavi masayı aradım... Serçev Derneğinde çok sevdiğim arkadaşım Sinem i de haberdar ettim zaten onlarda defalarca ne kadar mağdur olduğumuzu iletmişler kendilerine...

Neyse efemmmm bizim RAM taşındı :))


Bize baya uzak bir yere ama olsun o merdivenlerden kurtuldu ya çok sevindim.



 Ama malesef içeride asansör yok ve 3 katın 3 ünede merdivenle çıkılıyor. Ama girişte 2 tane sınıf var bu sınıfda bedensel olarak merdivenleri çıkamayacak olan engellilerin değerlendiriliyor olduğunu düşünüyorum yada umuyorum diyelim...

Bide damar tanıma yapıldı bize. Eğer 12 yaşından küçükse çocuğunuz damar tanıma işleminin çoğunuza yapılmamasını isteyebilirsiniz. Çocuk yerine eşim ve benim damarlarımız okundu ki bu konuda israrcı olmalısınız çocuk yerine 3 kişi kadar damarını okutabiliyor ne bilim ben hasta olduğumda eşimde çocuğumuzla ilgili tüm işlemleri yapabilecek...Damar tanımanın gerektirdiği tüm işlemleri tabiiki...Yoksa nerdeeeee :)))

Ya aslında RAM o kadar kötü değil :) Ram sayesinde her yıl çocuğunuzun çeşit çeşit vesikalık resimleri oluyor. Böyle bir durum olmasa asla aklıma gelmez her yıl vesikalık çektirmek mesela...Bizimkinin şimdiden benden çok vesikalığı var...

Ama genede yılda 1 kere gidiyor olduğumuz için seviniyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder