7 Ağustos 2019 Çarşamba

Yeni Bir Yolculuk


Ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı...
Oysa ki ne kadar iyi geliyor yazmak.  Ama çok güzel bir nedenim  var yazamamamla ilgili :)

Biz artık dört kişilik bir aile olduk :)
Yazacak o kadar çok şey var ki...
Öyle zor oldu ki buna karar vermek ama şuan da ki hallerimizi düşününce öyle utanıyorum ki bu kadar zor karar verdiğimize. Meğer ailemizin ne kadar ihtiyacı varmış ve yeri ne kadar hazırmış miniğimizin.
Heja nın bakımını bu kadar üstlenmişken istanbula gitmek bize heja nında bizimde ayrı hayatlarımızın  olabileceğini onun sandığımız kadar bize bağımlı olmadığını anlamamızı sağladı.

Çok zorlu ve sorunlu bir hamilelik geçirdim.Hastalık gibi bir an önce bitsin artık ama erkende gelmesin derdindeydik. Bir erken doğumu daha. bir kez daha o küvözlerde , o yoğun bakım odalarında beklemeye gücümüz yetmezdi diye düşündük hep. Zaten çoğunlukla hastanede yatarak geçirdiğim bir hamilelik oldu.
Sanırım insanı yaşadıkları bilinçlendiriyor hep aklımızda heja da da bu kadar kontrolde olsaydık belki erken doğmazdı sorusu. Her şey bir şeylere vesile gene erken doğacak bir neden bulurdu diye düşünüyorum yada sağlığım için öyle düşünmek istiyorum :)

Kızımı hastanede yanıma  getirdiklerinde geri götürecekleri düşündüm bırakıp gittiklerinde gözyaşlarına boğuldum götürmediler diye... Ameliyathaneden odaya gelene kadar hasta bakıcıya hep ağladı mı ,sağlıklı mı, rengi nasıldı, morardı mı diye sorup sorup durmuşum.Beni odaya getirdiğinde aileme engelli bir çocuk falan mı var yakınınızda diye sormuş hiç doğunca ağladı mı çocuğum diye soran olmamış kadına :)

Erkeklerin askerlik anısını gibi kadınların doğum anıları işte :)

Alışıyoruz yeni hayatımıza...



x

2 yorum: