15 Ocak 2017 Pazar

TATAM

Çocukların belli bir yaşa kadar teknoloji ile tanışmasını istemiyor uzmanlar. Telefonlar, tabletler kullanılmamalı diyorlar. Bizim içim imkansız galiba bu :) 

Oğlum ellerini açabiliyorsa ipad  katkısını gözardı edemem. Dikkat süresini bile ipad le çalışıyoruz. Gerçekten dikkatini çekebilen bir uygulama bulmuşsam hele ben bile şaşırıyorum bu kadar uzun süre oynamasına.

Eğitimi için çok önemli olduğunu düşünüyorum ben. Yurt dışında tüm tekerlekli sandalyede kendini ifade edemeyenlerin hep kullanabilecekleri şeklide yerleştirilmiş bir teknolojik alet vardı.

Bir çok kavramı burdan öğrendik biz, öğrendiğimiz kavramları gene burdan pekiştirdik. 

Daha önceden kullandığımız uygulamarı paylaşmıştım. https://jiyanhejaye13.blogspot.com.tr/2013/02/ipad-uygulamalar.html  gerçi bir çoğunun yerini yeni uygulamalar aldı..

Bu uygulamalardan bu aralar en favorimiz TATAM adındaki bu uygulama, o kadar belliki uzmanlar elinden çıktığı , üstelik türkçe. 



diğer dillerde bu adar çok uygulama olurken türkçede bir elin parmağını geçmeyen uygulama olması :((

Eşlemelerde arka fonda uyaran olmaması, nesnelerin 2 ile başlayıp kademeli olarak artması, taklit bölümünde dijital sesler yerine gerçek seslerin ve gerçek kişilerin olması...

Özel gereksinimli çocuklar için hazırlanmış olsa da herkesin ilgisini çekecek bir uygulama....

Umarım devamı gelir bunların... Bizler için...Çocuklarımız için....Eğitimciler için....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder