30 Ocak 2017 Pazartesi

Okullar Kapandı


Bir dönem daha bitiyor okullu olanlar için...
Bizim için de hayatımızda bir dönem bitiyor :(

İstanbul defterimiz kapanıyor...
Böyle bir okulda olmak çok şeyler kattı bize... Geldiğimizde ki halimizi düşününce ne kadarda çok yol almışız diyorum...

Herşeyden önce ben çok değiştim. Artık oğlumun bensiz de bir hayatı olabileceğini biliyorum...


Arkadaşları var mesela ne kadar imkansız bir şeydi bizim için... Bir eğitim hayatı var . Rüyalarımda bile inanamayacağım... Bensiz de mutlu en önemlisi bu sanırım...


Ben onsuz da olabilceğimi öğrendim o olmadan saatlerce kahvaltı edebileceğimi üstüne birde kahve keyfi yapabileceğimi....


okula ilk başladığımız zamanlar oğlan artık tüm gün okulda kalabildiğinde arkadaşıma hemen bi kahveciye gidelim demiştim. O kadar imkansızdı ki benim için bir kafe de oğlum olmadan kahve içebilmek...


çocuğum okulda olduğu halde haftalarca sırt çantam yanımda dolaştım .içinde oğlanın kıyafetleri olan. Bırakamadım bi türlü o çantayı, çantasız eksik oldum bi süre. Sonra o çantasız da olabileceğimi öğrenip kendime en küçüğünden çanta aldım.


Bunlar bile benim için harika deneyimlerler...
Gitdiğimiz bizle döndüğümüz arasında çoook fark var...

Sanırım bana daha çok yaradı :) Edindiğim dostluklar ,hepsi kalbimde öyle yer etti ki şimdi onlarsız bir okul nasıl olacak, ne yapacağım meraklardayım...

Okulla ilgili upuzun bir yazı planım var ama :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder