10 Haziran 2014 Salı

Kinetik Kum


Kinetic sand...Kinetik kum yani :P bildiğin canlı bir organizma gibi :)
Kumu ilk gördüğümde bunun duyu bütünlemesi ve el kasları için süper olacağını düşünmüştüm...
Malesef kum Türkiyede yok ama firma Türkiye ile anlaşmak üzere olduğunu söyledi...
1-2 kere getirtmeye çalıştık ama malesef başaramadık ağır olduğu için gümrük sorunu yaşadık....

Çok sevdiğim oğlumun bana hediyesi olan bir arkadaşımın yurt dışındaki akrabaları gelirken hem onlara hemde bize getirdi sağolsunlar...Hemde hediye :))

Almak için ne kadar uğraşmıştım oysa ki...Oğlumun şansına biz hiç uğraşmadan elimize gelmiş oldu..

Her işte bir hayır vardır lafı burdada tutmuş oldu :)

Videoda oynayan benim tabiki :) benden sıra gelmedi oğluşa :))

Kumu tepsiye koyup önüne koydum ve sadece bekledim tabiki ellemek istemedi sonra kumlardan çubuk gibi şekiller yaptım onları almak için ellediğinde çok garipsedi kumu ama sevdide...

Çok ince bir kum olduğu için bence evde oynamak zor...
Havalar ısınınca ilk balkon aktivitemiz bu olcak...
Çok eğlenceli bir şey hemde çok farklı bir his...
Türkiyede satılcağı zaman firma mail atıcak size haber veririm tabikide...

4 yorum:

  1. Haber vermeni 4 gözle bekliyorum.Acaba yaza gelir mi?Bir de yurt dışında her ülkede bulunuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sanırım her ülkede yok özgül....İsveçte ve amerikada varmış http://wabafun.com/company.php ama kargo ile yolluyorlarmış....

      Sil
  2. supermiş bende araştırıyorum ilk fırsatta almak isterim.
    teşekürler

    YanıtlaSil