24 Ekim 2013 Perşembe

öylesine :)


Dişimden ufak bana göre büyük bir operasyon geçirdim 7 adet dikişim oldu... Bu süreçte hiç darbe almamam gerekiyor ama oğlanın eli ayağı durmadığı için babamız evde onunla ilgileniyor...

Şimdi terapiye gitdiler evde tek başımayım ne yapacağımı bilemedim :)
Yoğun bakım zamanarındaki hastane maceralarını saymazsak ilk defa onsuz evde tek başımayım...

Sanki o olmayınca burası evimiz değilmiş gibi. Sanki salonda da birazdan ağlama sesi gelecek gibi.
Terapi 45 dakika git-gel 1 saat ordan da parka gidicekler nasıl dayancam bu hasrete :)))

Canım oğlum inşallah en büyük ayrılıklarımız böyle olur.. Sahi sen yokken biz napıyorduk düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum oysaki sen gelmeden 5 yıldır evliydik biz ...

Nasıl bu kadar sonradan gelip bu kadar hayatımızın göbeğine yerleştin inanması bile güç...

İyiki gelmişsin ama iyiki bu kadar hayatımızdansız...sen geldiğinden beri daha da anlam buldu dünyam koca bebeğim benim....

6 yorum:

  1. Aaa çok geçmiş olsun güldencim. En büyük ayrılığınız bu olsun inşallah . Allahım hiç bir anneyi evladından ayırmasın inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Allah en buyuk ayrılıgnızı boyle olmasını nasıb etsın ;) Onlar hep sonradan gelıp boyle hayatımıza yerkesıyorlar ıste :)

    YanıtlaSil
  3. Sen bu ayrılıklara dua et yiğenim biraz büyüsün dayısıyla beraber daha çooookk gelmez eve Ankara kazan biz kepçe :) dayınla takılma diye ona kızacağın zamanlar bile gelecektir :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba,geçmiş olsun canım benim.bizler kendimizi o kadar çocuklarımıza adıyoruz kiii onlar azıcık uzaklaşınca hemen eksikilik duymaya başlıyoruz işte bu daaa bizim farkımız...herkes yaşayamaz bunu!nuray ve kerem

    YanıtlaSil