19 Ekim 2015 Pazartesi

Su Maymuncuğu


Serebral palsinin en çok neyini sevmiyorsun deseler sanırım duyusal sorunlarını derim. Eskiden hava rüzgarlıysa dışarıya bile çıkamazdık diyim siz düşünün bu duyusal sorunların nasıl olduğunu :))

Devamlı deneyimlemek deneyimlemek ve deneyimlemek gerekiyor. Beyin anca tekrarlarla kodlayabiliyor bağzı şeyleri. Bana sorarsan kodlamıyor ama rutin haline gelince alışıyor. Sanırım en çok sevdiğim yanıda rutinleri sevmesi. Gerçi her çocuk sever sanırım rutini sonuçta kendini güvende hissediyor sonraki basamağı biliyor.

Gene böyle duyusal sorunlarla boğuşurken bu su maymuncuğu denen şeyleri buldum. Türkiyedeki adı bu değişik bi adı var. 



Bu renkli boncukların asıl amacı tatile giderken bunları çiçekleri dibine koyuyorsun sen yokken çiçekleri suluyor :) süper dimi..
















Bu boncular suda böyle şişiyor çünkü. Ben suya birazda tuz atıyorum internetde tuz olunca daha çok şiştiğini söylüyorlar. Böyle elinizde tutamıyorsunuz kayıveriyor avucunuzdan. Bi değişik bişi böyle başta elleyemiyorsun bile. Tabi ki bizimkide elleyemedi. Şimdiki hedefim çokcana koymak suya. Sonrada içine sevdiği oyuncağı falan koyucam mecbur elleyecek kaçar mııı :))

Bide dondurmayı düşünüyorum o zaman nasıl olacak gözlemleyelim bakalım..


Kullanırken dikkatli olmak lazım helede çocuklar ağzına atıyorsa...
Büyük yapı-marketlerde de gördüm ama tek renkti onlar belki denemek istersiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder