2 Haziran 2015 Salı

Metin Sabancı




Yeni başlangıçlar, yeni umutlar, yeni bir hayat, yeni bir çevre, yeni arkadaşlıklar, yeni terapistler, yeni öğretmenler, yeni dostluklar, yeni bir ev, yeni bir şehir...

Oğlumdan sonra hayatımızda hiç bir yenilik olmasın isterken, yeni bir doktor, terapist girmesin isterken bu kadar yenilik fazla sanki...

Ama her şey onun için... onun bir gıdım daha iyi olması için....

Eveeeetttt biz İstanbula taşınıyoruz...Bir süreliğine en azından şimdilik :))  Oğlumla beraber gidiyoruz...

Hayatdan bir şeyler isterken dikkatli olmak gerektiğini bir kez daha anladım...

Metin Sabancı okuluna bir arkadaşımın çocuğu başladığında ,çocuğundaki gelişmeleri bana anlatmaya başladığında sırf o okul için şehir değiştirebileceğimizi söylediğimi ve bunu uzun uzun düşünüp bizim için ne kadar imkansız olduğuna üzüldüğümü hatırlıyorum...

Şimdi bambaşka heyecanlar yaşıyorum oysaki. Hem oğlum için hem kendim için...

En azından kaynaştırmaya geçişi kolaylaştırcak bir adım...

Hayat ne kadar garip...

Okulsuz eğitimi savunurken tamda Türkiye de BBOM (Bir Başka Okul Mümkün ) eğitime başlamışken. Bunlar Ankarada da okul açmışken çocuğum okula gitsin diye İstanbul a taşınıyoruz...

Şimdilik 1 yıllığına gidiyoruz sonraki zaman neler olacağı, hayatın bize sunacağı süprizlere, mucizelere bağlı :))

İnsanlık için küçük bizim için büyük bir yenilik gene...

İyi dileklerinizi eksik etmeyin....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder