8 Şubat 2015 Pazar

S.W.A.S.H Ortes


Oğlandan dolayı çevremde hep benim gibi insanlarla dolu...
İnsanları yaşadıklarından çok yaşayamadıkları birleştiriyormuş meğer...

Böyle annelerden biriyle konuşurken ki - bu annelerle daha önceden tanışmış olmanıza hiç gerek yok yolda bile görseniz hemen oturup kahve içebilisiniz çocuklarımız böyle kaynaştırıyor bizi biz bile şaşırıyoruz yani...Neyse :) - bu anneyle konuşurken bana dedi ki bir arkadaşım çocuğu için bi ortes kullanıyor sanki senin oğlana da uyar gibi dedi... Adını falan verdi başladım araştırmaya bi baktım gerçektende çok ihtiyacımız var :) tüm orteslere olduğu gibi :)) 

Ürün türkiyede 2000 lira yurt dışında 240$ ....Ama malesef alamıyoruz ürünü oralar bura gibi değil ki adamlar dioki doktordan rapor lazım dedik tamam yazdıralım burdan yollayalım dediler olmaz biz görcez çocuğu dedik ki skype yapalık dediler olmaz kasılmalara elleyip hissetmemiz lazım...Dedik ozaman terapistimizle konuşun dediler olmaz bizim burdaki sadece bunda uzman...Biraz sıkıolar gibi geldi bana :)) illa dediler hastaneye gelin anam hastanede madrid de bana iyide eşim yok dedi  :)

Sonra bi kere daha aradık acındırdık kendimizi ama yok ta yok... 

Ben ümidimi kesmiştim dedim sizim ortesinize kalmadık :P

Aradan 2 sene geçti belkide gene grubumuzda yazışırken oda ne bi arkadaş bunu kullanmış... Annnnaaaammmm hemen başladık yazışmaya...

Onlar çok fayda görmüş ama şimdi kömürlükteymiş dedim verin onu bana :) 

Sağolsunlar hemen yolladılar...




Gerçektende tam ihtiyacımıza göre bir ürünmüş terapistlerimizde çok beğendi. Bacaklarını böyle ayrık tutamadığı için destekli otururken zorlanıyordu destek bölgesi azaltığı için....Ama bacaklar ayrılınca tam destek full destek oldu :))   

Bizdede onların ihtiyacı olan bir ürün çıkması mı :) hemen takaslandı ürünlerimiz...Keşke devlet eliyle yapılsa bu işler birinden alınıp birine verilse ama iyiki sosyal medya var da devlete gerek kalmıyor... Allah devletin eline düşürmesin diyelim ne diyelim :))

Ürünle ilgili ayrıntılı video  https://www.youtube.com/watch?v=5eytEegxal0


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder