6 Mayıs 2014 Salı

Babammmm


Babalarla kızların ilişkileri farklı olurmuş...
Hatta kızın yoksa çocuğum var deme diye bir laf bile vardır bizim oralarda o kadar önemlidir kız çocukları :) ...,

Tahmin ettiğiniz gibi bizimde babamla aramızda çok farklı bir ilişkimiz var... En büyük zevki onunla gezmekten alırım mesela, hala onunla alışverişe gitmek zevklidir tabiki bunun benim aldıklarımı babamın ödemesiyle alakası yok :) gerçekten yok :) onunla dertleşmek, içmek, tatile gitmek.... O olmasa ne olurdu nasıl olurdum düşünmek bile istemem babam kocaman bir dağdır arkamda sırtımı dayadığım...

Oğlumla beraber en az benim ki kadar değişti onunda hayatı. Doktorlar bu çocuk yaşamaz hazırlıklı olun dediğinde ilk ona sarılıp dökmüştüm göz yaşlarımı...

Geçen gene babamla alış veriş yaparken birisi beni rahatsız edecek derece dikti gözlerini normalde hiç umursamam hatta farkına bile varmam ama bu öyle bir bakıştı ki huzursuz etti. Sonra dedim ki babama bazen insanların bu dik dik başı beni rahatsız ediyor gidip ne var ne bakıyosun demek istiyorum dedim. Meğerse babamda yolda yürürken engelli birini görünce dik dik bakarmış acaba rahatsızlığı ne, ne terapi alıyor, hangi doktora gidiyor hep bunları düşünürmüş, iyice incelermiş.

Hiç aklıma gelmedi bu böyle bakmak olaylara...

Artık öyle bakan birilerini görünce daha da dik yürüycem öyle bakıcam ki bende gözlerine gözlerimden anlasınlar oğlumla nasıl gurur duyduğumu...

İşte böyle ne varsa kız çocuklarında var :))) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder