13 Ocak 2014 Pazartesi

Masaj Yağı


Yağlar....Aslında bitkilerin iyileştirici gücüne hep inanmışımdır. 
Bitki çayları falan hep bizim işimize yarar ama malesef oğlum asla içmiyor . Neler denedim içlerine ballar mı karıştırmadım, çikolatalı sütlerin içine mi koymadım, meyve sularıyla mı denemedim yok yok yok. Zaten çoktan vazgeçtim ona artık bitki çayları içirmekden...

Ama yağlar ,,,,Yağlar öylemi hoooppp mideye ya da masaj yaparken vücuduna hiç gıkı çıkmaz. Fırsat bulabildikçe ve oğlanın keyfi oldukça yapmaya çalışıyoruz.



Sarı Kantaron

En önemlisi vücutda melatonin salgılanmasını sağlıyor. Uykunun kalitesi arttırıyor
Antideprasan özelliği var
Bu bitki düşünsel yoğunlaşmayı arttırıyor ve kavrama yeteneğini arttırıyor
KAn basıncını dengeliyor
KArın ağrılarını hafifletiyor
Bizim için önemli olan kısmı ise gevşetici özelliği olması. Çok acı bir tadı var daha hiç ağzından vermedim yağ olarak kullandım sadece.

Susam Yağı

Bir kere içinde omega6 ve omega 9 var
Cildi acayip yumuşatıyor bu yüzdende masaj yağlarının vazgeçilmezi
Yapısında bulunan lesitinden dolayı beyin ve sinir hücrelerinin dostudur
İyi bir antioksitan
Bağışıklığı güçlendirir
Eklem sorunlarında kullanılır
Biz bide geceleri burnumuza sürüyoruz tıkanmalara karşı şaşıracak derecede işe yarıyor gece boyunca hiç mi hiç tıkanmıyor burnu. Eğer böyle sorununuz varsa mutlaka deneyin derim.

Ozon Yağı

İlk duyduğumda ozonunda yağımı olur dediğim yağ :)
Oğlumun özellikleri kışları soğuktan dolayı yüzünde ağız çevresinde kızarıklıklar oluyor 2-3 gün uyguladığımda hemen geçiyor
Çok pis bir kokusu var genellikle zeytin yağı ile karıştırılmış şekide satılıyor
Mikrop kırıcıdır
Uygulanan bölgedeki yaşlı hücrelerin ölmesini sağlıyormuş
Kullanan başka arkadaşlarda çok fayda gördüklerini söylüyorlar
Yaralara uygulanınca iyileşebiliyormuş. İyileşme süresini kısaltıyor. En azından bizde öyle oluyor.
Pişiğe ve baş ağrısına da iyi geliyormuş
Sinek ve arı ısırıklarına da iyi geliyormuş.
Tatile falanda giderken mutlaka atarım çantama.

Bide tabiki zeytin yağı.

Resimdeki şişeyi kozmetik satan mağazalardan aldım. Şişeye yarıya kadar zeytin yağı koydum sonrada bu 3 yağdan azar azar ekledim. Ne kadar işe yarıyor ne kadar yaramıyor bilemiyorum ama masaj yaparken mutlaka bir yağ gerekiyor çok fark ediyor. Eğer banyonun üstüne bir de masaj yapmışsak oooo ne fark eder uykumuz. 
Uyku dedimde gece yatıp sabah kalkmak nasıl bir duyguydu acaba unutdum :))
Bu arada masaj en büyük duyu bütünlüğü terapisimiymiş. Vücuduna elliyoruz sonuçta onun vücudunu hissetmesini sağlıyoruz. 

Bol yağlı masajlar :P





2 yorum:

  1. merhabalar,bizi bizlere anlatıyorsunuz gerçekten.masaj yağlarından biz de kullanıyoruz.işe yarıyor gerçekten.biraz kokulu oluyoruz ama olsun...bize buz kalıbıyla buz terapisi yapın,sonra o kasları germe yapın dediler.zaten buzu uygulamadan da bacaklarını çekmeye başlıyo bizim ki.siz de deneyin.uyku konusuna gelince düşük dozlu melatonin içeren bir tablet yazdı doktorumuz.sadece çok uyumazsa veriyoruz.yarım saatte bir çeviriyoruz.su istiyor mama istiyor ve bir şekilde sabah oluyor.işe gitme merasimi uzun sürüyor baya.neyse anlatsam kitap olur.bizim keremli günlerimiz böyle işte.annane ve dedesi de olmasa ne yapardım bilmem.kendinize iyi bakın selamlar...nurayve kerem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hapı bizede dediler ama sabah gitmem gereken bir işim olmadığı için denemedim :) Ne şanslısınız size destek veren birileri olduğu için...
      Elleri için karla ve kek kalıbında yaptığımız buz terapileri iyi sonuçlar verdi aslında vücuduna deniyelim bakalım.....
      Kitabı çıkarırsanız ben alırım merak etmeyin :)

      Sil