31 Ocak 2014 Cuma

3 lira :)


Duyusal sorunlarımızdan dolayı uzun süre kalabalık ortamlara giremedik.
Halada çoğu devam ediyor tabiki azalarak.

Daha önceden Avm lere gitmek hayaldi bizim için o kadar kasılırdı ki girmemizle çıkmamız bir olurdu. Uzun süre gidemedik gitmedikte zaten... 

Şimdi Avm lerde oğluşumun fan ları benim esnaf arkadaşlarım var :)

Bir çok Avm de böyle meydanlarda bi tren geziyor önüne çıktığınızda size zil çalıyor hani :)
Her gitdiğimizde bakarız eşimle içindeki çocuklara ...İçinde olmasını istediğimiz oğlumuza...

Gene böyle gezerken birden eşime noolduysa biz trene binmeye gidiyoruz dedi. Ben eminmisin bak  ağlar, kasılır falan dedim ama coştu bi kere iyikide coşmuş. 
İlk tren gezimizi yapmış olduk bensiz bindiler ama napıyım :) 
O kadar heycanlandım ki...
Videoyaya çektim resimler çektim nerdeyse arkaların koşarak videoyaya alcaktımda diğer milletden utandım...
Kesin süren kız demiştir görmemişin oğlu olmuş..... :)))

Tabi bi kere bindik bir daha binmesek olmaz ...Son gittiğimizde eşim gene bindirdi trene bu sefer jetonları alan bayan oğlanı sevmiş falan sonra demiş ki özel çocuk mu bizimkide evet demiş kadın parasını geri vermiş. 
Bizimki geldi elinde 3 lirasıyla ...3 lirayla milyonların satın alamayacağı mutluluğu vermişti  ona...

Biz böyleyiz işte ben bi kutu mendille ( http://jiyanhejaye13.blogspot.com/2013/08/benzinci-amca-p.html) eşim 3 lirayla mutlu olabiliyoruz...
Oğlum sayesinde...
Onun bize öğretdikleri sayesinde

Aslında böyle şeyler, sinemalar, sirkler ne bilim böyle aktiveteler bedava olsa. Hatta çocuğunu getiren aileyede bedava olsa, böyle engelli çocuğu ile yemeğe giden ailelere indirim yapsalar mesela yada olmuşken oda bedava olsa :))

Ozaman daha çok sokağa çıkarız ki sokağa...
Hem sokakların bize ihtiyacı var :P

1 yorum:

  1. ne güzel Allah böyle mutlulukları arttırsın ıns. dedıgınız gıbı bence de engellı çocuklara ucretsız olmalı sırk, çocuk sınemaları, çocuk aktıvıtelerı.... bedava olursa dedıgınız gıbı engellı çocuklar daha cok dışarı cıkabılır ve engellı olmak dıger çocuklar arasında daha sık gorulduklerı ıcın normallesır. Aslında beledıyelere ya da ılgılı makamlara bır talep mektubu yazmak gerek...

    YanıtlaSil