10 Haziran 2013 Pazartesi

Tatil


Ne zamandır ülkemizin içinde bulunduğu durumlardan dolayı bişiler yazmaya elim elvermedi. Bu aralar paso tencere tava havası çalıyoruz  :))

Oğluşun tanısının değişmesi bi duraklatdı sanki bizi...Bazen yorulduğumu hissediyorum kesinlikle oğlumla alakalı değil ama onun adına savaşmaktan yorulduğumu hissediyorum...

Kurmumuz 2 haftalığına tatilde bizde fırsatdan istifade gidiyoruz, kaçıyoruz :))

Emin olun döndüğümüzde daha enerjik ve süper aktiviteler yapıcaz :)  Anlatcak çok şeyimiz olacağı kesin :P

İyi tatiller

2 yorum:

  1. Valla aynı durumdayım benim de yazmaya elim gidemedi uzun zamandır. Oğlunuzun tanısıyla ilgili durum nedir? Bazen hepimiz moralman düşük hissedebiliriz kendimizi. Ben de çok yorulduğumu hissediyorum zaman zaman... Ama bir tatil iyi gelebilir. İyi tatiller diliyorum. Bol enerjili dönün sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tipimizin diskinetik olduğu kesinleşti. Bu Ankaraya gelen grubun 2.kuru devam ediyor orayada çağırdılar bakalım ...Bu gelenler asıl diskinetik tiplerle ilgileniyorlarmış.sabırsızlıkla bekliyorum bende.
    Tatil süperrrrrr di gene cp li bir kızı olan arkadaşımla gittik arada başka annelerde katıldı bize...süperdi...Ayrıntıları bi blogda yazarım artık....
    Yoruluyoruz ama bazende şöyle bi gülümsemeleri herşeyi alıp götürüyor :) işlerini biliyor meleklerimiz :))

    YanıtlaSil