14 Mayıs 2013 Salı

Kıl tüy terapisi :)


Daha önceki yaptığımız aktivitelerden  duyu bütünleme tepsisi ndeki tüylere bizimkinin nasıl tepki verdiğini yazmıştım. Ne zamandır aklımdaydı tüylerle ilgili bir şeyler  yapmak ama malesef tüy bulamadım. Daha sonra doğum günü  süsleri satan yerde bunu buldum.


Bizimki sahneye çıkmadan önce :))  Aynen tepside olduğu gibi hiç ellemek istemedi başta . Önce tüyleri kendime sardım sonra benden almaya çalışırken ufak ufak elledi.


Sonraki durumumuz buydu :)) Bu tüy meselesinide aştık :P  Bacaklarına doladığımda da çıkarmak için baya çaba sarf etti. Ama artık ürkmüyor ve yadırgamıyor bu bizim için büyük bir gelişme. 

Ama hala ilk ellediğinde reddediyor oynamak istemiyor. Eminim bu sürede kısalcak ama bu tüyler çok garip ya benim bile kollarıma falan deyince hala huylanıyorum.Çok farklı bir his sağlıyor böyle bişi bulunamasa bile kuş tüyü yastıklarla bile denenebilirmiş. Bana sorarsanız pas geçmeyip deneyin derim.Helede duyu bütünlüğü sizdede böyle ileri derecedeyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder