18 Nisan 2013 Perşembe

Oto Koltuğu Aparatı


Hep çocuklarımız bi büyüse deriz ama bu aralar en çok bundan korkuyorum işte :(
Büyüdükçe yeni aletler gerekcek Türkiye'de olmayan olsa bile daha önce burada da yazdığım gibi 10 katından fazla paraya olcak. Bunları düşündükçe büyümesin istiyorum oğlum...

Biz tam sokak çocuğuyuz :) Heja çocuk seslerinde korktuğu için evden çok parklardayız desem inanın abartı olmaz. Evimize gelenler önce parka bakarlar orada yoksak eve gelirler o haldeyiz yani.

Oğluş arabada gezmeyede bayılır bazen acaba bir simülatörü olsa evimizde de arada dışarı çıkmaktansa onun içine koysam ne rahat olcamı düşünürüm. Hal böyle olunca araba koltuğu çok dert. Şimdilik küçük olduğumuz için 'normal gelişen çocukların' kullandığı koltuğu kullanabiliyoruz ama oturamadığımız için ve başımızı uzun süre tutduğumuzda yorulup bıraktığımız için yolculuklar daha zor geçiyor .Öne doğru bazen kendisini yığdığında Allah korusun bi ani fren olsa oradan çıkcakmış gibime geliyor.


Bunun için önüne o göğüs kısmındaki renkli şeyi diktim. Nerden  gördüğümü hatırlamıyorum normalde buna benzer bir aparat satılıyor ama 48 lira.






Siyah olan 1 lira kemerinde metresi 1,90 kemer toplamda 2,90 a geldi :)


Dikişim pek iyi değildir ama iş gördü :) Daha önce o kemerler yerine kopça dikmiştim ama kopça pek işe yaramadı ve hemencik çıkardı bizimki. Bu böyle gayet iyi oldu bayada işimizi görüyor. Neyse ki koltuk 25 kiloya kadar  güzel güzel gezeriz bebemle :)
Uzun yıllar kullanırız artık koltuğumuzu ....İyi yolculuklar sizede.....


9 yorum:

  1. ne kadar doğru söylemişsin gülden büyüdükçe ihtiyaçlarda büyüyor. korkmuyorum desem yalan olur. inşallah büyüdükçe ihtiyaçlarımız azalır umuduyla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mümkün olduğunca uzun süreli kullanabileceğimiz şeyler bulmaya çalışıyorum ama zorrrr...

      Sil
  2. Süpersiniz çok iyi olmuş, H kemer diye bazı pusetlerde aksesuar olarak buna benzeyen şeyler var, her h kemer benzemese de aynı bunun gibisini de gördüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buna benzeyeni bende bi yerde görmüştüm aslında ama linki bulamadım...H kemerlerede 48 lira dediler.çok para yahuuu :)

      Sil
    2. Nerede satılıyor o klips ve kemer? tuhafiye gibi bir yer mi?

      Sil
    3. ankarada leroy merlin diye bir yapı marketden aldım. Diğer büyük yapı marketlerdede vardır ama. Yada çanka aksesuarları satan yerlerde olabilir

      Sil
  3. Koltuk aldık ama alt aparatı yokmuş, sonradan anladık çünkü bebek koltuğunda arabanın koltuk dibinceki kancalara takılacak bir yer yoktu... bizde kemerli cırcır alıp bebek koltuğu ile arabanın koltuklarının kancalarını birbirine bağladık... epey sağlam gözüküyor ama acaba o alt aparatı ayrıyetten satılır mı? Kotuk var 80 lira koltuk var 800 lira??

    YanıtlaSil
  4. sn paramedic o arabanın koltuk dibindeki kancalara bağlanan koltuklara isofix li deniliyor. Ve maalesef diğer koltuklara göre epey pahalı modeller var. isofixli diye aratırsanız daha kolay modeller bulabilirsiniz. ama gerçi siz zaten almışsınız koltuk. Ben dediğiniz gibi harici bir aparat görmedim ama görürsem haber veririm.

    Bu arada güldencim senin yaptığın aparata da bayıldım. Hatta bugün nurturiada paylaştım :) Ellerine ve fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tam anlamamıştık paramedic kusura bakma o yüzden bişi yazamadım...
      teşekkür ederim...meşgülüm annem :)

      Sil