19 Mart 2013 Salı

Tomato


Oturmak aslında ne kadar kolay bizlere göre...
Bizim ise en büyük hedefimiz şimdilik  oturtabilek..

Daha öncede burda  Heja ile kullandığımız araç ve gerçlerin bir listesini yapmıştım.Bunlara şimdide " tomato " eklendi :) 


Türkiye de 2800-3400 arasında fiyatlar aldığım tomatomuz sadece 165 USD  ...
Eğer özel ihtiyaçları olan bir çocuğunuz varsa emin olun bu özel ihtiyaçlar hiç bir zaman bitmez...Ve bunlar hele de ülkemizde çok çok çok daha pahalıdır.Öyle ürünler var ki buradan almaktansa uçakla gidip ürünü al gel daha karlı olur o derece.

Getirme aşaması oldukça zor oldu ama sonuçları için değer. Sağolsun oradan gelen bir arkadaşımız kabül etti getirmeyi ve kargodan kurtulduk.

Aldığımız site malesef Türkiye'den sipariş verildiği anda siparişi kabül etmiyor. Burada ki  firmaların anlaşması öyle galiba...

Uzun bir bekleyiş ve uğraşlar sonucu geldi koltuğumuz iyiki de gelmiş...


Meğer ne kadar önemliymiş çocuğunuzun sizinle aynı masada oturması.Benim içinde çok kolay oldu sandalyede otururken yemek yedirmek.Normalde mama sandalyesi kullanıyorduk ama onun önündeki tepsisi tepsiyi çıkarsak bile masamıza bu kadar yaklaşamıyordu ve güvenli değildi.

Bu sabah kahvaltı masamızda oğluşumuz içinde yer açtık hemen annesiyle babasının arasına yerleşti :)) Oda pek sevdi.
Meğer nede hazırmış masaya geçmeye.En kısa zamanda altları tekerlekli bir sandalye almak gerekiyor.Öylede resimlerini koyarım size.

Bu oturma sistemini tercih ettik çünkü yapısı itibariyle uzun süreli oturmalarda çocuğu hiç rahatsız etmiyor.Sırt destekleri sayesinde omurgamız koruma altında.Gerçekten ihtiyacımız varmış böyle bir aparata. Mama sandalyesi her yerde olmuyor olanların ise bize göresi çok zor.Bu yanımızda olunda hemen ordaki sandalyeye bağlayıp oğluşu rahat ettircez.O ne kadar rahat biz o kadar rahat :) Devamlı yanımızda olcakmış gibi gözüküyor.

14 yorum:

  1. Güle güle kullanın. Çok çok rahat etsin Heja'mız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz...Teşekkür ederiz...Ama çok beğendi

      Sil
  2. superrrr :))) cok mutlu oldum rahat olmasina Hejanin.Oda cok sevmis belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoookkk...Heja aynı masada olmak...Onu orda aramızda görmek farklı bir hismiş

      Sil
  3. Gülden hanım,
    Pınar Akan Güzel ben. Çınarın annesi. daha önce mailleşmiştik sizinle. Hatırlarsınız belki.
    birşey soracağım.
    Ben de bunu almak istiyorum. uzunca zamandır bakıyordum internet sitelerinde.
    Amerikada çok ucuz cidden. Türkiyede dağıtımı yapan fimar 250-300 eur arasında bir fiyata satmayı planlıyor bunu. hala kullanıyor musunuz acaba? memnun musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...Artık Türkiyede de satılıyor eskisinden daha uygun fiyata...Bi bakın isterseniz ama eminim hala çok pahalıdır...Ben çok çok memnunum iyiki almışız dediklerimden...Mama sandalyesine asla oturmuyor artık...Yemeği bile daha çok iyiyor bizimle aynı masadayken...Tavsiye ederim yani :)
      sevgiler...
      Eğer getirtemezseniz haberleşelim belki bir yolunu buluruz

      Sil
    2. Cevabınız için çok Teşekkür ederim Gülden hanım.
      Türkiyedki dağıtıcıyla görüştüm evet. her halükarda daha pahalıya geliyor. Ama biz getirtsek de gümrük filan dahil olunca yine fiyat yükselebilir. Bilemiyorum.
      Yanlış hatırlamıyorsam yakın biryerlerde oturuyorduk. Kırkonaklarda mıydınız? Biz de Birlik mahallesindeyiz. Müsait olduğunuz birgün size uğrasam ya da biryerde buluşsak ve Çınar denese olur mu acaba? sevgiler..Pınar

      Sil
    3. evet yakınız baya...tabiki banada gelip deneyebilirsiniz...Ama bence mağzayada gidip deneyebilirsiniz bende tek model var sonuçta bunların tek parçalısıda daha güzel çocuğunuza hangidi daha uygun daha iyi karar verirsiniz seçenek çok olunca...Ben köşe oturağıda kullanıyorum çok memnum...onun dışında her zaman beklerim
      sevgiler

      Sil
    4. teşekkürler...
      bir bakalım nasıl ayarlayabilirim?
      haklısınız çok çeşit var. ama her çeşit burada yok sanırım.
      tek parça olanları çok partik gelmiyor bana.
      ben daha ziyade pusetinin içine düşündüm bu sizde olanı.
      bir de sizin kullandığınız gibi sandalye vs. aparatı olarak da pratik geldi bana. sizin kullandığınızı görünce size sorma ihtiyacı hissettim memnun musunuz diye.
      köşe oturağınızı biliyorum.oldukça başarılı. ama maaslesef çınar onda oturmaz. daralır.. ben şimdi başka bir koltuk yaptırıyorum çınara. daha basit ama kalça bölgesini sabitlemek üzere dizayn edildi. Masası koltuktan bağımsız.
      bakalım bir alalım sizlerle de paylaşırım grupta.
      tekrar teşekkürler.. sevgiler.

      Pınar


      Sil
  4. Blogunuzu uzun suredir takip ediyorum.benimde 5 yasinda ÇP bir oğlum var.yasadiklarinizi paylasmaniz bizlere rehberlik EE acisindan çok güzel.bir çok şey öğrendim sizinle.yukarıdaki aparati Türkiye de nerede bulabiliriz acaba çok arastirdim fakat bulamadim bu konuda bilginiz varmi.Semra antalya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhana semra hanım...Eğer en ufak bile bir faydan oluyorsa ne mutlu bana...
      Ankarada satan yerler var ama reklamlarını yapmak istemem.Eğer imkanınız varsa yurt dışından almak büyük nimet.Eğer yoksa jiyanhejaye@gmail.com mail adresim lütfen mail atın yardımcı omaya çalışıyım
      sağlıklı günler dilerim

      Sil
    2. Çok teşekkürler e mail adresinizini adres defterine ekleyecegim.sikintimizi fizyoterapistimize de anlattik.burada bir medikalci abimiz var sürekli gorustugumuz(malum en cok gorustugunuz fizyoterapistler ve medikalciler oluyor.)ondada tesadüf 15 gün önce bir firma sahibi getirip birakmis bu koltuk aparatinin bir farklı modeli ustelikte fiyat olarak ta yurtdisi ile ayni.simdi bu modeli getirmesini bekliyor uz.bazen arayip durdugunuz şey aslında çok yakininda oluyor.neyseki problemimiz çözüldü.medikalci ürünün çok begenildini söyledi.biz elindeki aparata denemek için alpereni otutturduk.gerçekten çok faydali bir urun.alpereni doğru pozisyonlayabulduk zahmetsizce.sunu farkettim.maalesef ülkemizde engellilerin yasamini kolaylaştıracak ürünlerin ihtiyacı olan kimselere ulastirilip lkullanimi çok az.ancak iste boyle arastirirssniz belki tesadüf eserde bulursunuz.sizin gibi annelerin deneyimlerini daha çok paylasmasi ve bu sayede dayanismanin ve paylasmanin sahada artmasi temennisi ile...saglikli ve mutlu gunler

      Sil
  5. Merhaba ben de sitenizi yeni gördüm bu aparatan bende çok düşünmüştüm ama hiç görmemiştim oğlum 7 yaşında kaç yaşa kadar kullanılabiliyor almak istersem yardimci olabilirmişiniz şimdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba benim oğlumda 6 yaşında 2 nolu olanı kullanıyoruz dahada kullanırız gibi. 3 nolu olan sanırım her zaman olur şimdi baktım ölçülere 30*30 cm sandalyenin alt kısmı diyor oda evdeki normal sandalyelerle eş ölçü.
      Bende 3 nolusu sipariş etmek istiyorum belki aynı anda sipariş verebiliriz jiyanhejaye@gmail.com mail adresim.
      Sağlık günler dilerim

      Sil