20 Şubat 2013 Çarşamba

Hidroterapi (su terapisi )

Ne de olsa vücudumuzun büyük kısmı su kaplı olunca su da her derde deva oluyor...
Biz bundan da eksik kalmadık :) İyikide kalmamışız ilk günden beri niye şimdiye kadar bekledik dedim.Heja suyu çok seviyor tatilde bile çıkaramıyoruz bizimkini...


Bizim oğluş böyle bir simit kullanarak giriyor havuza.Bizim üst gövdemizin gelişmesine çok faydası oluyor.Faydasını falan geçtim oğluş çok mutlu oluyor havuz da bu bile yetiyor bize harıl harıl oraya gidip gelmemize .Heja ile birlikte bende giriyorum havuza o yüzden giriş çıkışlar problem ve havuzda kaldığımızdan daha uzun sürüyor ama çok mutluyuz biz..




Bizim ellerimizi havuzda olduğu sürece hep açık ve sırt üstü güvensizliğimizin giderilmesine katkısı da oluyor...

2 yorum:

  1. senin simidini yerim ben su kurbagam benim :) merak etme yazin bol bol yuzucez tatilde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazelin boyun simidini tek geçerim...Ben o kadar faydali ve hazel gibi kullananını görmedim

      Sil