15 Haziran 2017 Perşembe

Pipet Aparatı


Bu yazıyı yazmadan önce daha önce pipetle neler yaşamışız diye eski yazıyı da okudum.

https://jiyanhejaye13.blogspot.com.tr/2013/04/pipet.html

yüzümde bir gülümsemeyle :)

Takıntılarından söz etmişim hala devam ediyor malesef asla başka marka çikolatalı süt içmiyor ne markalar neler neler denedik kutunun içine başka süt bile koyduk işe yaramadı :)

Ama seviyorum takıntılarını benim asla anlayamayacağım şeyleri anlamasını , damak tadının bu kadar gelişmiş olmasını ... hayranlıkla izliyorum....

Çikolatalı süte hala devam ediyoruz artık kendisi içmek istiyor üstelik birazını başarıyorda. Başardıkça o kadar şevke geliyor ki sanki benim elimden içtiğinden bambaşka bir şey içiyormuş gibi yüzü gururlu.

Kasılmaları yüzünde uzun sürmüyor ama sütü üstüne başına fışkırtıyor :( Üstünün batması hiç sorun değil ama o zaman sütü çabuk bitiyor ve fışkırırken ağzına denk getiremiyor diye sinirleniyor :(

Bu kadar zevk aldığı bir şeye müdahale etmekten çok huzurdum.

Nasıl bir çözüm bulabilirim derken bu aparatı buldum.


Üstelik taaa Çin den :)


















Kutu o şeffaf olan yerinden dahada büyütülüyo.

Sert bir plastik

ellerine aldığında sütü fışkırmayınca o kadar mutlu oldu ki ...














O yumuk yumuk elleriyle sımsıkı tutduğu kutusuyla sütünü içerken bu resimleri çekmek, onu öyle tek başına sütünü içerken görmek izlemeye doyamacağım bir tablo.

O kadar hayranım ki ona pesetmeyişine, çabalamasına, mutluluğuna...



kutu aliexpress de kutu süt tutucu diye geçiyor 5 lira bile değil ama yaşatdığı mutluluk çok fazla sağol ali amca :)))

2 yorum:

  1. Çok güzel.Pipete nasıl alıştırdınız ben henüz ağzına kıyamıyorum:(Tavsiyelere açığım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azar azar zamanla malesef :( ama sevdiği bir şey olunca daha kolay oluyor

      Sil