13 Nisan 2015 Pazartesi

Oto Koltundan Salıncak


Engelli çocuklar için oto koltuğunun dertlerinden söz etmiştim...
http://jiyanhejaye13.blogspot.com.tr/2014/07/oto-koltugu.html

Hala bu koltuğu kullanıyoruz kendilerinden bi şikayetimiz yok çok şükür :) İsofix yerleri aluminyum olduğu için ve dünyadaki çarpışma testlerinin hepsinden geçer not aldığı için bu kadar pahalı. Yoksa piyasada daha fazla özelliği olan bunun yarı fiyatına  bile olan koltuklar var ama malesef testlerden geçemiyorlar... Bide arabaya o kadar para veriyorken çocuğun koltuğundan kısmakta bana garip geliyor...

Koltuğumuzun baş kısmı çok terletiyordu koltuğun orjinal kılıfıda işe yaramayınca iş başa düştü


Böyle bir kılıf diktim %100 pamuklu bir kumaştan ve çok fark gördüm... Salyalardan kirlenince de hemen yıkayıp kurutuyorum.

Diğer koltuğumuzda evimizde birileri bekliyordu sonra bi ışık yandı beynimde biz bundan salıncak yapalım dedim...


Alt kasa kısmından kalın sicim iplerle bağlayıp evimize böyle bir salıncak yaptık.Bizimki pek memnun oldu indirmekte sorun yaşadık gerçekten...Ben akıl etdim diye gururlu gururlu gezinirken bi baktım o ampül benden önce kaç kişide yanmış :)

Demek ki tek pinti ben değilmişim diyerek kendimi avutmadayım :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder