29 Aralık 2014 Pazartesi

Farkındalık


Sosyal medya ne garip bişi...
Çocuklarımızla ilgili bir çok bilgiyi paylaştığımız, sorunlarımıza çözümler bulduğumuz...
Bazen düşünüyorumda google amca olmasa naapardık acaba...

Bunlardan en fenası facebook...
o kadar garip gelirdi ki bana insanların buradan birileriyle tanışması hatta evlenmesi...

Oysa şimdi beni en iyi anlayanlarla oradan konuşuyorum. Oradan dertleşiyoruz..

Buradan ilk okul arkadaşlarımı bile buldum :))

Aslı...Aslımmmm...Yazışırken evlerimizin çok yakın olduğunu keşfetdik. Hemencikte geldi hem beni hemde oğluşumu görmeye....

Bizimki tabiki durmadı ağladı falan bi kahve bile içemedik :( O zamanlar Aslının  çocuğu yoktu ,şu anda sosyal medyadan sakladığı dünyalar tatlısı ayakları olan (bi o kadarını gördüm :)) bi kızı var :))

O zaman bizden gitdiğinde çok üzülmüştüm hem doğru düzgün konuşamamıştık hemde artık asla anne olmayı düşünmediğini düşünmüştüm. Oğlan bize resmen işkence çektirmişti ...Anne olmayı bizden sonra 50 kere daha düşünür sanmıştım...

Ne kadar yanılmıştım...

Bizi bloğuna bile taşıdı ...

Canım arkadaşım duyarlılığına , hislerine milyonlarca kere teşekkür ederim...

http://yazimhan.blogspot.com.tr/2014/12/heja-hikayesi.html

Aslımın bloğu...Takipte kalın derim kalemi süperdir ve tam bi gezgindir...

4 yorum:

  1. Canım benim çok duygulandırdın beni
    Aksine ben o gün çok güzel bir gün geçirmiştim
    Heja ma da sana da kocaman öpücükler...

    YanıtlaSil
  2. Bu up uzun yolculuğunuzda size ancak sevgiilerimi yollayarak yardım edebilirim...Keşke yapabileceğim bir şey olsa :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi tüm engelleri aşar...Siz bize en büyük yardımı yapıyorsunuz...Sevgiler...

      Sil