19 Ekim 2014 Pazar

Çocuk Gelişimi


Hayatın bizi nereye sürükleyeceği karşımıza neler çıkaracağı bu kadar belirsizken ne kadar çok plan yapıyoruz....

Okul hayatım boyunca ve sonrasında kariyerim için o kadar uğraşmışken şimdi evde oğluşumlayım...
Birileri evdeyim tüm gün dediğinde nasıl sıkılmazlar bunalmazlar anlamazdım...Şimdi anlıyorum :))
Vakit olmuyor ki sıkılıp bunalmaya :))

Bi süredir bi ablamız eşlik etmeye başladı bu yolculuğumuzda bize. Biraz vakit kaldı kendime...
Ama rahat batmış olmalı ki hemen Çocuk Gelişimi Bölümüne kayıt yaptırdım :))

Açık öğretim fakültesi ama dersler falan baya eğlenceli hatta özel eğitim dersleri bile var... Zaten uygulamada sorun yok bide teoriye el atalım bakalım...

Artık daha bi uzman edasıyla yazarım yazılarımı... Siz bide beni bitirince görün :)))

Üstüne bide fiziktedavi bölümü okudumu ooohhhhh evin bi odasını kuruma çeviririm hemen :P

Sizide beklerim...
Ne de olsa her zaman bir uzman görüşüne ihtiyacımız var :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder