22 Mayıs 2013 Çarşamba

Dekoratif Taş Terapisi :))


Bu taşları biblocuda buldum :) Dekoratif taş diye satılıyordu. Normalde evlerdeki kaseler içine koyulup öyle duruyormuş....



Hem neon renklerde hemde farklı ebatlarda bu taşlar. Üstelik kıvrımlı olduğu için tutması çok kolay oldu. Bir şeyleri tutduğunda ve istediği şeyleri yapabildiği aktivitelerimiz daha uzun oluyor hemde başarma duygusu tatmin oluyor. Çok zevk alıyor böyle şeylerle oynarken...


İlk başta böyle önüne koydum tek tek oynadı taşlarla çok sevdi hepside tam avcuna göre oldu çok güzel kavradı kuzucum. Birde bilmiyorum dikkatinizi çektimi ama artık oğluşum elleri kapalıyken onu açmaya çalışırken birini açıp diğerini kapatabiliyor normalde ikisini birden açarlar ve ikisini birden kaparlar bir elleriyle bir şey tutarlarken diğer elleride kapalıdır. Bu arada her zaman olmasa bile fark ediyorum bi eli açıkken diğerinin kapalı olmasını. Gene bizim için büyük insanlık için küçük gelişmelerimizden :))


Sonrada böyle su dolu bir kaba koydum taşları. Taşlar hafif olduğu için suyun üstünde yüzebildi böylece tutmaya çalşırken daha da eğlendi . Ayrıca suyun içinden bişiler bulurken hem elleriyle taşı hissediyorlar hemde suyu böylece çoklu bir uyarı sağlıyoruz...

Bu aktivitemiz bize hem duyu bütünlüğü sağladı hemde el egzersizlerimizi yaptırdı...Havalada ısındı artık ne bulsak suyun içine atcaz :P


2 yorum:

  1. bende renkli taşlar almıştım bir zamanlar oynarız diye iyi aklıma getirdin hemen çıkarayım süper olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende alıyorum unutuyorum bazen ...böyle kıyıda kötü gün aktivitelerin olması iyi :P

      Sil